Як орендувати звук у Львові?
Будь-який захід стає яскравішим завдяки якісному музичному обладнанню. Адже хороший звук – невід’ємна складова концертів, музичних фестивалів, вечірок та навіть приватних свят. Нікому не хочеться слухати скрегіт несправної апаратури: такі “спецефекти” здатні зіпсувати усе враження від музичного дійства. Тому сьогодні ми поговоримо про те, як і за якими правилами відбувається оренда звукового обладнання у Львові. Поїхали!
Для початку – про те, чому оренда апаратури є більш вдалим рішенням, ніж її купівля. Тут все просто:
- Якісний звук коштує дорого. Щоб придбати усі необхідні елементи обладнання, доведеться викласти кругленьку суму. Такі видатки може дозволити собі не кожен організатор. А якщо захід планується одноразовий, то покупка обладнання й взагалі невдале рішення: вкладення коштів не окупиться.
- Оренда звуку у Львові – це ще й професійний підхід. Спеціалісти, які займаються звуком, допоможуть вам підібрати оптимальну апаратуру для свята, а також проконсультують щодо супутніх питань. А у деяких випадках – можна подбати про розробку індивідуальної акустичної системи саме для вас.
- Оренда колонок автоматично означає їхню доставку на територію фестивалю/концерту, а також підключення та налаштування усього музичного обладнання. Вам не доведеться дбати про організаційні моменти: усі нюанси обговорюються зі спеціалістами наперед, а потім – враховуються в день доставки.
- Ідеальна гармонія світла та звуку. Орендувати звукове обладнання можна разом із іншою апаратурою. Завдяки цьому відкриваються широкі можливості для створення повноцінного шоу, яке гарантовано здивує відвідувачів вашого свята.
Головна вимога до звуку – чисте та чітке звучання, без сторонніх шумів. Важливо, щоб гості заходу могли розслабитися, насолоджуючись музикою та не прислухаючись до кожного сказаного з колонок слова.
Оренда музичної апаратури: враховуємо всі нюанси
Щоб музична подія пройшла на найвищому рівні, варто підійти до оренди обладнання правильно. Вибір звуку залежить від багатьох факторів, зокрема:
- специфіки вашого заходу;
- площі приміщення/території, на якій він відбувається;
- цільової аудиторії свята.
Чим масштабніша подія – тим голоснішим та чіткішим має бути звук. Так, фестивалі та концерти відомих виконавців, на яких очікуються десятки тисяч відвідувачів, потребують максимально потужної професійної апаратури: понад 60 кВт. Для заходів, які відбуваються на відкритому повітрі, може знадобитися акустика навіть зі 100-кіловатною потужністю.
Для концертів та свят на відкритих майданчиках з кількістю відвідувачів 1500-3000 людей підійде музичне обладнання потужністю 30-60 кВт. Для більш “компактних” проєктів замовляють колонки на 15-30 кВт. Такого обладнання буде цілком достатньо для того, щоб забезпечити звуком концерт на 500-1000 відвідувачів у Львові, а також – приватні заходи різних напрямів (до прикладу, корпоративи, конференції, презентації).
Перелік та особливості необхідної музичної апаратури також залежать від специфіки того чи іншого заходу. Тут може знадобитися безліч обладнання. Наприклад:
- колонки різного розміру та потужності. Кількість може варіюватися до декількох десятків;
- інструментальні комбопідсилювачі;
- мікшери та мікшерні пульти;
- підсилювачі потужності;
- еквалайзери;
- контролери акустичних систем та безліч іншого.
Підбір музичної апаратури відбувається спеціалістами з компанії, яка спеціалізується на оренді звуку у Львові. Саме професіонали визначають перелік та потрібну потужність обладнання. Тому організаторам заходу не обов’язково бути експертами в музичній сфері: про все подбають фахівці.
Оренда звуку у Львові поетапно
Розібравшись з основними нюансами прокату музичного обладнання, розглянемо поетапний алгоритм дій. Нижче наведено усе, що варто зробити, якщо знадобилась якісна апаратура для свята.
Етап №1 – чітке окреслення специфіки вашого проєкту, визначення кількості відвідувачів, які будуть присутніми. Перш ніж замовляти звук, варто знати:
- на якому майданчику проходитиме фестиваль/концерт – відкритому чи закритому;
- скільки гостей заходу очікується;
- чи є можливість у вибраному приміщенні/на майданчику для підключення тієї чи іншої апаратури.
Всі ці нюанси варто повідомити компанії з оренди. Адже саме від них відштовхуватимуться спеціалісти, підбираючи необхідне музичне обладнання для вашого проєкту.
Етап №2 – пошук спеціалістів, які займаються звуком. Орієнтуйтесь на якість обладнання, вартість, сукупні послуги. До прикладу, ми пропонуємо клієнтам повний перелік робіт з підбору, встановлення та налаштування звукового, світлового та іншого обладнання у Львові. Попередньо консультуємо безкоштовно.
Етап №3 – підписання договору з компанією-орендодавцем. Тут важливо обговорити всі нюанси виконання робіт, домовитись про перелік та особливості обладнання, визначитися з датами та узгодити вартість. Обов’язково вкажіть спеціалістам усі свої побажання та дайте якомога повнішу інформацію про ваш захід. Це допоможе створити яскраве звукове шоу, яке запам’ятається усім.
Оренда звуку у Львові: підіб’ємо підсумок
Оренда музичної апаратури для будь-яких заходів – просте завдання, якщо підходити до нього грамотно. Рекомендуємо замовляти акустику завчасно, ретельно планувати дати проведення та наперед визначитися з бюджетом, який ви плануєте виділити на музичне обладнання. Звертаючись в компанію “Елекор”, ви довіряєте свій захід професіоналам: роботу наших спеціалістів не потрібно контролювати, адже вони чітко виконують усі домовленості, закріплені договором.
Зверніть увагу: усі нюанси надання послуг, а також їхня вартість, обговорюються індивідуально. На фінальну цифру впливатимуть особливості заходу, перелік необхідного обладнання та безліч інших факторів.
Бажаємо незабутнього свята у супроводі чистого звуку!